Tuesday, November 9, 2010

Hari Lahirnya

terdamparnya aku di hospital selepas belakunya kemalangan yang hampir membuatkan aku maut, patah peha kiri, patah tangan kanan dan dahi terkoyak Alhamdulillah aku masih bernafas didunia ini.
maafkan sebab tak dapat meraikan hari bahagiamu sayang pada 8 Oktober.


Di hari lahirmu aku masih tak mampu berjalan meraikannya.
Di hari lahirmu aku masih tak mampu menabur kasih sayangku secukupnya untukmu.
Maafkan semua kelemahan diriku kasih.
Walaupun semua dugaan ini melewati hidupku kasih.
Masih aku mampu melahirkan semua ini untukmu.
Di hari indah ini dirimu dilahirkan di dunia yang penuh dgn pancaroba.
Keriangan , Kegembiraan , Kesedihan dan Kekecewaan menjadi teman.
Semua yang dilalui menjadi satu perjalanan hidup yang tak pernah kita tahu akhirnya.
Semoga dirimu menjalani hidup yang penuh dugaan ini dgn kesabaran dan ketabahan.
Semoga hari ini dirimu menjadi lebih matang daripada semalam.
Diriku sentiasa mengharapkan yang terbaik untukmu.
Harapanku untuk dirimu agar semua yang dirimu lakukan dimulakan dengan namaNya.
Semoga perjalanan hidupmu NOORUL ASYIKEEN SALLEH di rahmati.
Selamat hari lahir yang ke-20 daripada hati seorang kekasih.
Yang disirami kesetian , kejujuran , keikhlasan dan kepercayaan.

Setiap malam itu ditemani bintang dan bulan
Setiap hariku ditemani sayang dan cintamu.

Setiap pagi itu sentiasa disinari mentari.
Setiap cinta dan sayangku disulami keikhlasan hatiku.

Tulus dan Ikhlas
KHAIRUL FIKRI SAAD
yang baik datangnya dari Allah s.w.t
yang kurang datangnya dari diri ini sendiri
maafkan segala ketidak sempurnaan diriku.

7 comments:

  1. sedih bace entry ni...but well done...

    ReplyDelete
  2. wahhh~! nape sume entry sedih nya. mahu nanges di opis nh. huhu ;'(

    ReplyDelete
  3. wah siannye awak...

    ouh baru pasan same la tarikh lahir sye n die...8 oktober..
    eh xbek ingt balek..awk cpt2 sembuh.

    sedih bace blog nie...

    please ceria2 ckit..

    ReplyDelete